Godmorgon!

Imorse vaknade jag runt kvart över åtta tiden & jag kan garantera er, att jag var helt slut. Trots att jag bara tog det lugnt igår, tittade på Idol med mormor, käkade god mat & somnade tidigt, så var jag ändå jätte trött när jag vaknade. Jag har alltid varit en morgon-människa, det är otroligt sällan som jag sover till elva-tolv.. Jag älskar att sitta länge vid frukostbordet, dricka te & bara ta det lugnt, vilket vi gjorde imorse..

Igår kom vi hit runt sex-sju tiden.. Vi möttes direkt av en stark julstämning med lampor, tomtar & lyktor ute i trädgården samt ljusstakar i varje fönster. När vi väl kom in i huset så doftade det klementiner, julmust och pepparkakor, jag bara älskar att vara hos mormor när det är juletider, hon får verkligen mig att må så bra.

Idag ska jag förmodligen bara vara hemma, igen, för jag orkar faktiskt inte åka upp till Helsingborg för att sedan åka ner imorgon bitti runt nio tiden igen eftersom jag har jobb. Men jag åker förmodligen upp imorgon efter jobb för att gå lite på julskyltningen.. härligt härligt. Visst älskar man bara julen? =) 

Nu ska jag ta ett härligt varmt bad med maaaassa bubblor & ljus och sen ska vi gå en lång runda i skogen med hunden, passa på & njuta extra mycket nu när vi väl är här ute.  Hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0