Fredag & fredagsmys

Så, back to bloggen tänkte jag.. ett tag i allafall, man kan aldrig riktigt veta hur länge jag stannar höhö. Det har tagit lite tid & fixa den & nöjd blev jag inte, men det är så här den får se ut nu ett tag framöver, tills jag orkar pyssla om den lite extra igen.


Så, lite nya grejer som hänt:

* Jag bor i Staffanstorp hos min moster då min mamma arbetar i Kina i ett år.
* Jag pluggar företagslinjen på nic men byter snart skola förmodligen.
* Jag tränar drygt fyra gånger i veckan (sjukt stolt)
* Jag jobbar varannan helg på en restaurang i Lund.


Ja, that's it i think.. & livet rullar på som vanligt.

Idag är det fredag, och jag & min moster ska faktiskt åka hem till min Mormor ikväll & spendera natten hos henne, titta på Idol (som vi såg genrepet till på Malmö Arena igår) men utöver det bara ta det lugnt. Min Mormor bor mitt ute i skogen precis vid Sövdesjön (tror jag det stavas), & där ute kan ingen störa överhuvudtaget så vi kommer få en toppen chans att vila upp oss extra mycket inför nästa vecka. 

Dagens höjdpunkt: Jag längtar till Söndag!

Nu ska jag laga lite lunch. Vi hörs ikväll. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0