Trött..

Haallå! .. - Jag ska börja med att informera om att jag är så trött att mina ögon bara vill stängas här & nu framför datorskärmen.

Men iallafall, jag hoppas att ni alla har haft en lika mysig dag som jag har haft! Min morgon började med en stor kopp kaffe i skolan och ett djupt samtal med Sebbe om livet "haha".. & sedan bar det av till första lektionen: Rep. Det var intressant, temat är just nu 60-tal så nu blir det för mig att ta igen lite låtar & små saker som dem redan börjat på i min grupp. 

Idag har jag även haft ett samtal med min nya mattelärare angående mitt tröga läshuvud, nej men vi har iallafall lagt upp en bra plan över hur jag skall gå till väga för att komma ikapp resten av klassen (då jag inte ens har börjat på Matte-A-kursen).. men min lärare var trevlig & skit positiv så jag hoppas verkligen att det ska lösa sig för mig på den delen också.

Utöver mitt snack om skolan som jag ÄLSKAR, så kommer ni säkert ihåg från gårdagens inlägg att jag lovade att berätta lite om filmen jag såg igår kväll: Flickan som lekte med elden.

Den var sjukt bra, helt otroligt bra. Den var näst intill lika bra som ettan om ni frågar mig, och det ända negativa jag har att säga om jag nu måste säga något det är att jag tyckte det var kasst att Paulo Roberto var med i filmen & spelade sig själv, det var mestadels överdrivet och pinsamt och jag skrattade igenom hela den delen.

Imorgon är det fredag vilket innebär en FETT ledig dag för oss på Mega Musik då vi slipper skolan tre fredagar i månaden, kan det bli bättre? - Nej! Så idag blir det förmodligen lite uppsittarkväll (om jag orkar) och en lång varm dusch med hårinpackning & rakning utav mina stubbiga ben, höhö..

Jag skriver förmodligen mer sen, om jag inte somnat.. BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0