Shopping shopping shopping..

- Underbart.

Hej allihop..  jag kom precis hem från "obs" (burlöv centrum), där jag shoppade lite smått & gått, där bland annat en skit snygg grå stor tröja från lindex och en fräck svart mössa med en stor boll från Cubus fick följa med mig hem.. mycket mysigt, jag handlade även lite julklappar till mamma också..

Idag var en relativt sorlig dag i skolan, jag kom dit vid elva tiden för att skriva ut mig, måste erkänna att jag grät en smula på hemvägen i hur stor saknaden kommer bli efter klassen & vissa lärare. Det är konstigt egentligen, hur starka banden kan bli mellan människor på så kort tid, men jag antar att det är så det blir om man umgås konstant varje dag. - Jag kommer sakna er alla!

Imorgon när jag vaknar så är det dags för nya tag, på en helt ny skola, med nya människor & nya spännande äventyr..  - My gooood vad jag leker poetisk.

Nej men seriöst, jag är skit nervös & jag hoppas med hela mitt hjärta att detta ska bli bra..

Just nu: Lite fjärillar i magen men dem försvinner när jag lyssnar på låten; Going home med Chris Daughtry. Ska förmodligen dricka lite te & ha ångest för pizzan jag tryckte i mig direkt när jag kom hem.. SKÅL PÅ FETTET FÖR FASIKEN!

Vill ha just nu: Barn & en fet, dyr förlovningsring på fingret.. helt seriöst, jag börjar bli desperat efter ungar & familj. - Not good..


Jag just nu: Leker lite modell & sånt jätte kul som man kan ha
såhär klockan halv nio på kvällen.. GOD NATT!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: luziana

Tycker som dig!!. Be dina vänner läsa detta och komentera gärna:).. Vill höra vad andra tycker ;)

2009-12-01 @ 21:39:55
URL: http://louziana.blogg.se/
Postat av: amanda.

det kommer ju gå skit bra gumman. :D köpte du inga julklappar till mig så blir jag sur. KOMMER SAKNA DIG OCKSÅ GUMMAN, & jag vet att du kommer sakna mig mest :D

2009-12-01 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0