Roligaste helgen på länge..

Tja.

Kass uppdatering men jag har faktiskt anledning till detta då jag inte varit hemma speciellt mycket denna helgen. Detta har absolut varit den roligaste helgen på länge, den började med en fest i fredags som blev enligt mig sjukt lyckad, men man mådde dock som man förtjänade dagen efter vill jag lova! Igår jobbade jag på dagen & på kvällen var det dags för den efterlängtade klassfesten som inleddes hemma hos Martina vid åtta tiden, vi festade till långt in på natten & jag kan garantera er att Mega musik är den bästa skolan med de skönaste folket någonsin! Jag sov dock typ fyra timmar max inatt så jag är helt slut.. 

Så.. ett dåligt, kortfattat inlägg men jag är faktiskt skit trött.. Så ni får en bild från igår istället: 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0