Fredag FREEEDAG!!!

Hej på er alla, hoppas att ni sovit gott inatt för det har jag iallafall gjort! Jag vaknade precis med huvudvärk IGEN, är så trött på denna konstanta huvudvärken nu så jag skulle kunna, - ja, jag vetefan.. Vad kan man egentligen göra mot huvudvärk mer en att käka panodil? It suck's

Just nu sitter jag iallafall & lyssnar på lite gamla godingar från Westlife & Backstreet boys, snacka om nostalgi från när jag var 8-9 år kanske..  ÄLSKAR DOM! :)

Ikväll: Så blir det party med Ida här i Staffanstorp, ska bli skit roligt! Längesen jag verkligen festade & hade skoj..  så nä, jag längtar som fasiken till ikväll & imorgon då det är KLASSFEST! Wuuuhuuu.. Men nu ska jag käka lite frukost..  vi hörs sen. Puss


- Jag just nu, nyvaken & trött..


- Miss it.. Jag Amanda & Isabelle på en dryg företagslektion innan jag bytade skola.


Kommentarer
Postat av: amanda

we are the best <3

2009-12-05 @ 11:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0