Första skoldagen..

Åh jag älskar Mega.. sjukt mysig skola med både härliga elever & lärare. Hela dagen har varit skit rolig, jag har lärt känna många nya människor, blivit bjuden på klassfest och så klart gjort bort mig lite också som många brukar göra på sin första dag.. förutom att det jag gjorde var ytterst ovanligt & pinsamt.. and here it comes:

Vi hade idrott på sista lektionen, & efter lektiones slut så ska jag gå hem (alltså ta mig ut ur byggnaden), under tiden som jag går baklänges i korridoren mot utgången och pratar med några killar från min klass så svänger jag tillslut åt det hållet som JAG trodde var UT, men icke.. dörren jag gick igenom ledde ju så klart till killarnas omklädningsrum där allihop stog och duschade & bytte om. Killarna la till ett fett AS-garv när jag i min skam lämnade byggnaden..  - ett ytterst pinsamt slut på en nervös men rolig första skoldag, så detta lär jag väl få höra i tre år nu.. 

Nu har jag precis hyrt den andra filmen av Stig Larssons triologi - Män som hatar kvinnar, då jag inte hade tid att se den på bio. Denna gången blev det filmen; Flickan som lekte med elden som jag hört mycket negativ kritik om faktiskt, då dem säger att den första var bättre (vilket så fallet oftast brukar vara i många filmer som det gjorts fortsättningar på). Jag hörde bland annat att den nya Twilight filmen också var sämre en ettan, men jag har ingen aning så det återstår & se..

Nu ska jag iallafall gräva ner mig i soffan med lite Te & bara njuta av 2an.. Skriver sen vad jag tyckte. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0